Handelsbetingelser
Bjarke Holtzmann Design
Vesterkærvej 10, Hennebjerg
6830 N. Nebel
Tlf. 31 14 84 25
Mail: mail@holtzmannjewelry.dk
Cvr. 25 21 16 69
Betaling
Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.
Vi tager kun imod betaling via bankoverførsel til:
Reg. 9682 – Kontonummer 0001250426
Iban: DK9496820001250426
BIC: NRNEDK.21
Bemærk at du ved bankoverførsel ikke er beskyttet af indsigelsesordningen.
Betalingen af ordren skal være os i hænde inden varen afsendes, med mindre andet er aftalt og skal mærkes vores ordrenummer, som er modtaget i mailkorrespondancen.
Levering
Vi fremsender varen via anerkendte transportfirmaer som værdipakke og derfor skal der underskrives ved modtagelse.
Levering koster fra kr. 125 alt efter vare og lokation for modtagelse.
Leveringstiden varierer fra produkt til produkt og vil derfor fremgå af den mailkorrespondance der er i forbindelse med bestilling af varen, men alle bestillinger forventes afsendt indenfor 14 dage.
Garanti
I forbindelse med levering af varen, medfølger garantibevis på 5 år. Garantien dækker ikke almindelig slidtagelse, men de fejl eller mangler der måtte opstå under brug af varen som kan tillægges mangelfuld produktionsmetode eller fejl i materiale. Materiale indleveret af kunden til brug i produktionen indgår ikke i garantien.
Garantibevis med tilhørende foto, skal fremlægges som dokumentation i forbindelse med klage under garanti.
Retur og fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget. Varen skal returneres i oprindelig emballage.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til vores adresse og afviser konsekvent pakker, der er sendt på efterkrav eller andre former for betalingsforpligt ved modtagelse.
Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelses dato, skal varen være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Meddelelsen skal gives pr. mail på mail@holtzmannjewelry.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret, med reference til ordrenummer.
Det er op til Bjarke Holtzmann, at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.
Fortrydelsesretten bortfalder på specialproducerede produkter.
Reklamationsret
I henhold til det medfølgende garantibevis ved køb af varen, gælder reklamation for fejl i materiale og/eller fabrikation i den anførte periode.
Reklamation skal meddeles os i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.
Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert håndtering af produktet.
Vi dækker 50% returneringsomkostningerne i rimeligt omfang og til dette skal vi bruge dokumentation for forsendelsesomkostninger.
Reklamationer sendes til vores adresse:
Bjarke Holtzmann Design
Vesterkærvej 10, Hennebjerg
6830 N. Nebel
Såfremt vi ikke er gjort opmærksomme på reklamationen forud for modtagelse af vare, nægtes modtagelse.
Persondatapolitik
Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.
Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af Bjarke Holtzmann Design. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.
Klagemuligheder
Du kan sende en mail til mail@holtzmannjewelry.dk eller ringe på 31 14 84 25, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.
Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende mulighed for at klage: Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, https://naevneneshus.dk/
Oktober 2024